Investujte do správného rozvoje své zákaznické podpory

Objevte licenci Omni-A, která k vám nejlépe sedne 

Pouze efektivní a rychlá odezva zákaznického centra je cestou k dlouhodobě spokojeným zákazníkům.

Vytvořte ze svého zákaznického centra místo, kde zákazník svůj problém skutečně vyřeší.

Neriskujte zbytečně ztrátu zákazníků a zabezpečte své zákaznické podpoře ty správné nástroje.

Omni-A můžete získat v různých licencích přesně podle vašich potřeb:

Agent BASIC

  • Příchozí hovory
  • Odchozí hovory
  • IVR
  • Mobilní aplikace
  • Nahrávání hovorů
  • Nahrávání obrazovek 

Agent ADVANCED

  • Agent BASIC
  • E-mail
  • Chat / SMS
  • CallBack 
  • CRM integration 
  • Chat and Voice Bots integration  

Agent PRO

  • Agent ADVANCED
     

  • Social Media
  • WFM integration
     
  • MS Teams 

Spojte se s námi

Posuňte také vy své zákaznické centrum na novou úroveň.

Kontaktujte nás

Požádejte o demo a zjistěte jak Omni-A funguje

Zhodnotíme vaši aktuální situaci

Najdeme příležitosti k vyšší efektivitě

Ukážeme vám možnosti zlepšení

Do 24 hodin se Vám ozveme a domluvíme termín 30minutové demo s prezentací. Ukážeme Vám, jak můžete Vaše zákazníky obsloužit rychle, kvalitně a efektivně díky našemu řešení.