Chybí vám rychlý přehled o datech zákazníka přímo během hovoru?
Komplexní nástroj zákaznické podpory pro malé i velké organizace
Přizpůsobení na míru specifickým potřebám.
Jednoduché propojení s interními systémy.
Pokrytí všech komunikačních kanálů, které pro zákaznickou podporu využíváte.
Dostupnost kompletních informací o zákazníkovi snadno a rychle.
Centralizace informací na jednom místě.
Ucelené reporty z manažerského pohledu.
Funkční ochrana systému i citlivých dat.
Požádejte o demo a zjistíte jak Omni-A funguje
Zhodnotíme vaši aktuální situaci
Najdeme příležitosti k větší efektivitě
Ukážeme vám možnosti zlepšení
Do 24 hodin se Vám ozveme a domluvíme termín 30minutové demo s prezentací. Ukážeme Vám, jak můžete Vaše zákazníky obsloužit rychle, kvalitně a efektivně díky našemu řešení.