IVR & PBX
Možnosti vlastního nastavení pro zákazníky na základě CRM dat
Snadné propojení s externími systémy pro rychlé a komplexní informace o zákazníkovi
Inteligentní směrování hovorů na agenta, se kterým již zákazník dříve interagoval
Snadná tvorba interaktivních scénářů pro každého zákazníka
Omnichannel
Snadný přístup k historii komunikace se zákazníkem napříč všemi podporovanými kanály
Široké možnosti propojení s jinými platformami
Multikanálová komunikace zaznamenávaná na jednom místě
Nastavitelné rychlé odpovědi na nejčastější dotazy
Nahrávání a kontrola kvality
100% záznam interakcí přes e-mail, web chat a hlas
Bezpečné ukládání dat v cloudu s možností různých úrovní přístupů
Možnosti jednokanálového i dvoukanálového nahrávání hovorů
Snadné vyhledávání a vyhodnocování
Propojení s dalšími systémy
Snadná intergrace řešení s nástroji pro správu CRM, e-shopu nebo helpdesku
Implementace historie a kontaktů z jiných systémů
Rychlý import i export interakcí díky vlastnímu API protokolu
Rozšířené možnosti jednoduchého exportu dat
Usnadnění práce agentů
Automatické volání zpět zákazníkům, kteří se dříve nedovolali
Jednoduché tagování hovorů s možnostmi přidávání vlastních poznámek
Pokročilé možnosti notifikací o hovorech
Snadné nastavování telefonních scriptů a kampaní
Reporting, správa a podpora
Přehledný a spolehlivý dashboard se širokými
možnostmi přizpůsobení
Přehledy výkonnosti agentů s detaily o interakcích,
real-time přehledy front
Přehledné a robustní přehledy, statistiky a analýzy
Vysoká míra zabezpečení dat a inteligentní ochrana před
podvodnými automatickými hovory
Snadná online správa uživatelů a jejich práv
Požádejte o demo a zjistěte jak Omni-A funguje
Zhodnotíme vaši aktuální situaci
Najdeme příležitosti k vyšší efektivitě
Ukážeme vám možnosti zlepšení
Do 24 hodin se Vám ozveme a domluvíme termín 30minutové demo s prezentací. Ukážeme Vám, jak můžete Vaše zákazníky obsloužit rychle, kvalitně a efektivně díky našemu řešení.